dinsdag 5 april 2016

Bewust bij... Trix


Trix c 65 jaar c geboren in Jakarta c Oss c Eigen ondernemer

Bewust Leven

De tweede bewust bij is bij Trix, Mischa is bij haar langs geweest voor een gezellig & inspirerend gesprek. Trix heeft tot haar zevende in Indonesiƫ gewoond en is toen naar Nederland gekomen en heeft ze tot haar 42ste in Amsterdam gewoond. Na een paar omzwervingen woont ze heerlijk sinds 1999 in het mooie Oss.

“Mijn partner en ik hebben al ruim 16 jaar een eigen bedrijf. Inmiddels heb ik de leeftijd van 65 jaar bereikt en dan kun je helaas niet zomaar meer met pensioen. Ik deel zelf mijn werkdagen in, dus ik zit nog maar een paar dagen in de week op de zaak de overige dagen werk ik vanuit huis. Het klantcontact vind ik erg leuk, thuis doe ik dan de administratieve taken voor het bedrijf.”

Het bedrijf wat Trix en haar echtgenoot runnen is een groothandel in gerecyclede meubelen, verlichting en decoratie producten. De producten zijn gemaakt van gerecycled oud hout uit China. Van de oude huizen die daar worden gesloopt krijgen zij bijvoorbeeld een voordeur van om daar een tafelblad van te kunnen maken.


Vrije tijd


In de zomer werkt Trix veelal in de tuin. “Ik heb daar een kasje staan met onder andere stokroosjes, tomaten, damastbloem & peterselie. Mijn uiteindelijke wens is om zelf plantjes te kweken.

In de winter ben ik wat meer met de zaak bezig en kook ik graag, dan probeer ik graag nieuwe recepten uit. Elke dag wandel ik 2 keer, met mijn hondje Tattie, in het bos. De rondes zijn tussen de 45 en 60 minuten, en dit doe ik niet alleen maar met een groepje andere wandelaars & honden. De ene keer lopen er 8 mensen mee en de andere keer maar 2! Net hoe het uitkomt.”


Gekocht bij BewustGoed

Trix heeft de deodorant van The Ome Collection aangeschaft. “In het begin was het erg wennen om de poeder aan te brengen, maar je krijgt er snel een handigheidje in. De Deo ruikt heerlijk en je hebt er niet veel van nodig.” Doordat het van natrium bicarbonaat is gemaakt, is het niet effectief als je erg veel zweet.
Alle producten van BewustGoed zijn prettig voor mens & dier, ze worden niet op dieren getest en is allemaal puur natuur.


“BETER MET ELKAAR ETEN, DAN OORLOG VOEREN!”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten