vrijdag 5 februari 2016

Aangenaam Kennis Te Maken I Mischa

Over Mischa
Mijn naam is Mischa en ik ben sinds januari 2016 werkzaam bij BewustGoed. Ik zal Christa assisteren bij haar werkzaamheden.

In mijn vrije tijd ben ik vaak te vinden in de Nederlandse natuur om foto's te maken van de verschillende natuurlandschappen die Nederland rijk is. De Hoge Veluwe vind ik het leukst om de bezoeken door de diversiteit met de zandvlaktes en de bossen. Hier leeft ook het Edelhert, een prachtig beest, die hier onder andere zijn thuis heeft gevonden.

Waar ik ook vaak te vinden ben is in mijn keuken, om daar de overheerlijkste gerechten te bereiden. Mijn persoonlijke favoriet is de lasagne uit de oven. Toen ik een paar jaar geleden in Italië was en daar de lasagne had gegeten was ik meteen verkocht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten