donderdag 26 november 2015

Speciaal voor de feestdagen!

SPECIAAL
        
voor de feestdagen!

MOET JE OOK ZO WENNEN AAN DEZE KOU? IK HEB HET IDEE DAT IK OP DE NOORDPOOL WOON, ZO KOUD HEB IK HET! TIJD VOOR EEN LEKKER BAKJE THEE!

                                                                
De tijd van droge lippen en handen en dikke truien is weer aangebroken. Begin van de week liep ik nog lekker in de stad met de zon op mijn bol, maar het moest er een keer van komen, Koning Winter!

Ik vind de winter altijd gezellig, onder een dekentje lekker een goede film kijken en natuurlijk een theetje erbij. En als je van een lekkere wandeling terug komt in een warm huis voel je je huis helemaal gloeien, daar kan ik van genieten!

Verder ben ik al druk bezig met mijn surprise, dit is de eerste keer dat we surprises maken met de familie, dus ik ben erg benieuwd hoe creatief mijn familie is.

  

Feestdagen

Voor de feestdagen heb ik een aantal producten geselecteerd die leuk zijn om weg te geven maar ook producten die je zelf kunt gebruiken om even lekker bij te komen. Bekijk ze hier!
                
   
Met vrolijke groet,

Christa


Twitter

Facebook

Instagram

Pinterest


                                                                                                

www.bewustgoed-winkel.nl    eco lifestyle winkel
                    
Copyright © 2015 BewustGoed, All rights reserved.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten